OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
För uppdrag till vår kund i Helsingborg söker vi nu en ekonomiassistent. Uppdraget är med start omgående och pågår i 6 månader med möjlighet till anställning direkt hos bolaget därefter. Har du tidigare erfarenhet av ekonomiarbete och redo för att ta nästa steg i karriären? Ta chansen att bli en del av detta fantastiska bolag idag! Urval och intervjuer hålls löpande, sök tjänsten redan idag!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I rollen som ekonomiassistent kommer du att vara en viktig pusselbit i det dagliga ekonomiska arbetet där du arbetar nära bolagets redovisningsekonom samt ekonomichef. Du kommer att skicka leverantörsfakturor på attest, matcha leverantörsfakturor mot inköp och lägga in dem i systemet. Du har kontakt med inkassobolag angående pågående ärende och skicka in nya ärende. Du utgår från bolaget kontor i Helsingborg och arbetet är på heltid under kontorstider måndag till fredag.
Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och arbetat i några år med ovan skrivna arbetsuppgifter. Som person är du van att ha många arbetsuppgifter i gång samtidigt, är noggrann, flexibel, strukturerad och ansvarstagande. Du har god erfarenhet av Excel och talar samt skriver flytande svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i Microsoft Dynamics Navision eller liknande affärssystem. Det är viktigt att du kan arbeta både självständigt och i samarbete med dina kollegor.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336