Ekonomiassistent till Boon Edam Sweden AB

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Generellt 8-17 med flexibla arbetstider
Ort: Solna
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Visstid 6 månader med chans på förlängning

VILKA ÄR BOON EDAM SWEDEN AB?:

Boon Edam är världsledande inom karuselldörrar och säkerhetsspärrar. Ett modernt globalt företag med hög innovation som erbjuder sina kunder unika och anpassade lösningar för alla typer av entré. De ligger även i framkanten i utvecklingen av olika säkerhetslösningar som möter framtidens behov. De erbjuder en spännande och utvecklande miljö där du kan växa med företaget.

HUR SER EN VANLIG DAG UT?

Du kommer jobba med systemet SAP, meriterande är att du har jobbat med det tidigare. Du kommer tillsammans med två kollegor ansvara för ekonomin för den svenska marknaden samt stötta den danska verksamheten. I din roll som ekonomiassistent kommer du självständigt ansvara för kund- och leverantörsreskontra, påminnelsehantering, Eurocard-redovisning samt en del administration.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna innefattar:

- Kundreskontra
- Fakturaadministration
- Leverantörsreskontra
- Kontorsadministration
- Eurocard-fakturor
- Ad-hoc uppgifter


VEM ÄR DU?

Vi söker dig som trivs att självständigt ansvara för arbetet kring kund- och leverantörsreskontra. Du är servicemedveten, driven och gillar ordning och reda. Du kommer jobba i en liten och familjär organisation där det är viktigt att du är öppen för att hoppa in i uppgifter som vanligtvis inte tillhör ekonomiområdet, exempelvis beställning av datorer. Du har en gedigen erfarenhet från olika affärssystem samt har ett stort intresse för ekonomi. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.

VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.


- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.


- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 17 mars 2023

Liknande jobb


20 december 2024