Ekonomiassistent till bred roll på trivsamt bolag i Göteborg

Ekonomiassistent till bred roll på trivsamt bolag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Till vår kund inom auktionsbranschen söker vi nu en kunnig ekonomiassistent för ett långsiktigt behov. Här får du jobba i en bred roll som du själv får vara med att forma längs med vägen!

Vår kund har i dagsläget sitt kontor i Frihamnen, men flyttar under våren till nya lokaler i Mölndal. Tjänsten är på heltid och vi söker dig som har möjlighet att börja så snart som möjligt. Uppdraget sträcker sig till slutet av januari 2024 med god chans till förlängning eller anställning hos kunden därefter.

Om tjänsten
Som ekonomiassistent kommer du ingå i ett team om fyra personer. Ni har ett nära samarbete i det dagliga arbetet men du har självständigt ansvar för att driva ditt arbete framåt. Rollen som ekonomiassistent är bred, du kommer jobba med både kund- och leverantörsreskontra, löpande redovisning, auktionsrapporter samt moms och skatt. Utöver detta tillkommer även en hel del ad hoc uppgifter som ställer krav på flexibilitet och ett lösningsorienterat arbetssätt.

Kvalifikationer
Vi söker dig med relevant utbildning inom ekonomi och ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har förståelse för det ekonomiska flödet och har en vilja att lära och utvecklas.

Som person ser vi att du är positiv, driven och nyfiken. Du ser möjligheter i förändring och trivs i en miljö med många kontaktytor. Du har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter och är strukturerad och noggrann i ditt utförande.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 27e mars.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.



För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2023
  • Ansök senast: 27 mars 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024