OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent sökes till ett byggföretag som har som uppdrag att bygga ut containerterminalen i Gävle Hamn. Det är ett vikariat för en anställd som går på föräldraledighet. Anställningen kommer att pågå i 12 månader men kan komma att förlängas.
Arbetsuppgifter:
- Leverantörsfakturahantering
- Tidrapportering
- Hantera personalliggare
- Förbereda betalningar
- Kontakter med underleverantörer
- Övriga administrativa uppgifter
Stor del av arbetet utgörs av att hantera och kontrollera inkommande fakturor.
Kvalifikationer:
- Gymnasieutbildning inom ekonomi
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Som person är du noggrann, har en övergripande förståelse inom ekonomi och gillar problemlösning. Du är serviceinriktad och behärskar att kommunicera väl på svenska och engelska i tal och skrift. Du arbetar självständigt och har lätt för att samarbeta och bygga relationer.