OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund som är verksam inom byggbranschen söker vi en erfaren ekonomiassistent som kommer att arbeta med både leverantörsreskontra och kundreskontra. Start är omgående och uppdraget förväntas pågå i ca sex månader framåt.
Om rollen
Rollen innefattar arbete med leverantörsreskontra, kundreskontra, fakturering och påminnelsehantering. Du kommer att sitta med löpande bokföring, avstämningar och vara behjälplig vid bokslut. Har du erfarenhet av moms- och skattedeklaration är det meriterande. Systemen som används är Hogia, Fortnox och Byggsamordnaren.
Är detta du?
Vi söker en person som har minst fem års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent samt god systemvana. Som person är du lösningsorienterad, serviceinriktad, noggrann och strukturerad.
Vi svarar gärna på dina frågor
För frågor om tjänsten kontakta gärna Lisa de Verdier på lisa.de.verdier@talentsofsweden. Du är varmt välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande.
Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, kundreskontra, interim , talents of sweden