OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund som är verksam inom byggbranschen söker vi en erfaren ekonomiassistent som kommer att arbeta med både leverantörsreskontra och kundreskontra. Start är omgående och uppdraget förväntas pågå i ca sex månader framåt med möjlighet till anställning efter uppdragets slut.
Om rollen
Rollen innefattar arbete med leverantörsreskontra, kundreskontra, fakturering och påminnelsehantering. Du kommer att sitta med löpande bokföring, avstämningar och vara behjälplig vid bokslut. Har du erfarenhet av moms- och skattedeklaration är det meriterande. På sikt ser vi gärna av att du vill utvecklas inom redovisningen och vara delaktig i bokslutsarbetet och övriga mer komplexa uppgifter.. Systemen som används är Hogia, Fortnox och Byggsamordnaren.
Är detta du?
Vi söker en person som har minst tre till fem års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent samt god systemvana. Som person är du lösningsorienterad, serviceinriktad, noggrann och strukturerad. Vidare tror vi att du har ett inre driv och att du alltid vill lära dig mer!
För frågor om tjänsten kontakta gärna Rebecca Jonas på rebecca.jonas@talentsofsweden.se eller 073-670 88 50. Du är varmt välkommen med din ansökan, vi intervjuar löpande.
Sökord: ekonomiassistent, leverantörsreskontra, kundreskontra, interim , talents of sweden