Ekonomiassistent till centrala Stockholm

Ekonomiassistent till centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi en noggrann och social ekonomiassistent. Du kommer att fokusera på leverantörsreskontra, fakturor och betalningar. Vår kund är en framgångsrik fastighetsförvaltare med trivsamt kontor mitt i centrala Stockholm.

Dina framtida arbetsuppgifter
I denna roll ansvarar du för hela hanteringen av leverantörsreskontran och all kontakt med leverantörer och kunder.
Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:
Kontroll av fakturor
Kontering av fakturor
Distribuering av fakturor för attest
Godkänna betalningar
Upplägg av nya kunder och underhåll i fakturahanteringssystemet
Superuser i fakturahanteringssystemet
Svara på frågor om fakturor

I rollen ingår även diverse administration på kontoret såsom att vara backup på växeln och hantera inkommande post.
Vår kund arbetar i Rillion One (tidigare Centsoft) och Fortnox.

Vem är du?
Vi söker dig som är nyfiken, öppen och social. Du är ansvarstagande, lojal och mycket noggrann. Du arbetar metodiskt och strukturerat och trivs med att ha ett eget ansvarsområde. Flexibilitet, hjälpsamhet och förmåga att ta eget ansvar är naturliga egenskaper hos dig. I din roll kommer du att arbeta nära kollegor, kunder och leverantörer vilket ställer krav på mycket god samarbetsförmåga och kommunikation.
I tillägg till ovan har du också:
Erfarenhet från att ha arbetat med leverantörsreskontra och stora mängder fakturor
God förståelse för och lätt för att lära dig nya IT-system, Rillion One är meriterande
Avancerade kunskaper i Excel
God telefonvana


Mer om tjänsten
Direktrekrytering – tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och goda anställningsvillkor
Tillsättning: i slutet av oktober
Omfattning: heltid (80% kan även fungera)
Placering: mitt i centrala Stockholm i ljusa och mycket fräscha lokaler

Vår kund erbjuder många sociala aktiviteter tillsammans. Arbetsmiljön är mycket trivsam och familjär. Kulturen präglas av god sammanhållning och det är viktigt att ha roligt på jobbet.
Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se Urval kommer att ske löpande.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Economy
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2024
  • Ansök senast: 30 september 2024

Liknande jobb


21 november 2024