OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en ekonomiassistent med stor erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra som vill arbeta vid ett företag beläget i centrala Stockholm. Dina arbetsuppgifter kommer bl.a. att bestå av att ensam hantera och ha ansvar för kund- och leverantörsreskontra. Du kommer vidare att arbeta med viss löpande bokföring och diverse andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Kravprofil - Gymnasial utbildning - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Erfarenhet av Navision är meriterande - Goda datakunskaper i Office-paket, särskilt i Excel - Du utrycker dig väl i tal och skrift. Du är en noggrann, prestigelös och strukturerad person som gärna kommer med ideer och tar initiativ. Vidare bör du vara social, kontaktsökande och utåtriktad samtidigt som du är lojal och ansvarstagande. Det är även viktigt att du är självgående och kan arbeta självständigt.