Ekonomiassistent till City

Ekonomiassistent till City

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi en ansvarsfull och prestigelös ekonomiassistent som ska vikariera för en medarbetare som ska gå på föräldraledighet i ca 1 år.



Företaget har sin nisch och långa erfarenhet inom kosmetik och har ett anseende på marknaden sedan länge. De är cirka 25 anställda på kontoret och sitter idag i ljusa och trevliga lokaler mitt i City.

Bolaget går bra och har goda investerare bakom sig.



Arbetsuppgifter

Som Ekonomiassistent kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation med allt ifrån fakturering, kund- och leverantörsreskontra. Rollen innefattar även administrativa arbetsuppgifter och övriga uppgifter inom kontor samt kundservicerelaterade arbetsuppgifter såsom del i kundtjänstgruppen som handhar service- och reklamation.



Du kommer att arbeta tät tillsammans med den Ekonomiansvarige och du kommer att kunna utveckla din analytiska sida om du är rätt person för bolaget.



Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen är att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likvärdigt. Du har minst 2-3 års erfarenhet av självständigt arbete på en ekonomiavdelning. Det är meriterande om du har talat mycket engelska i tidigare roller och känner dig bekväm i detta.





Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav, i synnerhet Excel

Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper

Vi söker efter en trygg och pålitlig person som är noggrann och hjälpsam. Du har hög integritet och gillar att ha många bollar i luften samtidigt. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt. För att trivas med arbetsuppgifterna och på kontoret är det viktigt att du är en lagspelare, är serviceinriktad och har god social kompetens.



Du är färg och form intresserad och tycker om att vara delaktig i verksamheten. Du är flexibel och har förståelse för att det ibland finns behov av att snabbt skifta fokus.





Mer om tjänsten

Tillsättning: senast 15 jan

Omfattning: heltid

Placering: City



Uppdraget är ett föräldrarvikariat och du kommer att bli anställd hos oss på Andara under uppdragets tid.



Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.



Varmt välkommen med din ansökan!

Varför jobba på Andara Group?

Våra kunder brukar beskriva Andara Group som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Group Konsultuthyrning och Rekrytering arbetar som namnet antyder både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Group är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Group är konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Group
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2020
  • Ansök senast: 29 april 2021

Liknande jobb


21 november 2024