OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR söker nu en ekonomiassistent till en deltidstjänst på 75 % till en av våra kunder i Sisjön med start 1 september. Tjänsten är till att börja med ett konsultuppdrag på sex månader och därefter är ambitionen en anställning hos vår kund.
Rollen
Du kommer ingå i en ekonomiavdelning på fem personer och arbeta brett i en prestigelös miljö. Som ekonomiassistent kommer du att ansvara för bolagets kund- och leverantörsreskontra där dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
- Hantering och registrering av inkommande leverantörsfakturor
- Leverantörsbetalningar
- Bokningar och påminnelser av kundfakturor
- Både interna och externa kontakter med kunder och leverantörer
- Avstämningar vid bokslut
Din bakgrund
Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomiområdet och som har erfarenhet som ekonomiassistent och trivs i en sådan roll. Då koncernspråket är engelska och din roll innebär mycket kontakter, både interna och externa, behöver du vara flytande i engelska, men även goda kunskaper i svenska är ett krav.
Du är en glad, trevlig och serviceminded person som är noggrann i ditt arbete. Du trivs med att arbeta i team, är flexibel och van vid att man ställer upp för varandra vid behov.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Då det är semestertider ber vi dig att höra av dig tidigaste den 17 augusti med eventuella frågor. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88