Ekonomiassistent till deltidsuppdrag hos försäkringsbolag!

Ekonomiassistent till deltidsuppdrag hos försäkringsbolag!

Arbetsbeskrivning

Vi på SJR söker dig som vill arbeta deltid som ekonomiassistent. Uppdraget är på 50 %, med undantag för sommarmånaderna juli och augusti, då du kommer att arbeta 100%. Vår kund önskar start i början på mars och uppdraget sträcker sig sedan till 31 december 2021.

Arbetsuppgifter:

I rollen som ekonomiassistent kommer du att hantera betalningar, både manuella och på fil, hantera inkassoärenden, göra avstämningar av bankkonto samt vara behjälplig i månadsbokslut med att ta fram diverse rapporter. Du har även ett ansvar över den gemensamma mejlboxen och på sikt finns goda möjligheter till att vara delaktig i olika projekt.

Vem söker vi?

Vi söker dig som vill arbeta deltid, men som också har möjlighet att arbeta heltid under juli och augusti. Kanske är du student och vill kombinera arbete med studier eller kanske har du en helt annan anledning till varför detta upplägg skulle passa bra för just dig. Det viktiga är att du har arbetslivserfarenhet inom området, systemvana, goda kunskaper i Excel, (meriterande med erfarenhet av Visma) och såklart rätt inställning! Vi letar efter dig som är på hugget och som har viljan att lära sig. Som person är du social, noggrann och hjälpsam. Du trivs med att arbeta i team och förstår vikten av att hålla deadlines. Dessutom har du goda kunskaper i såväl svenska som engelska och extra plus för dig som även kan kommunicera på franska.

Låter detta som något för dig? Sök då redan idag!

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget

SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 28 januari 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024