OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårdväskan erbjuder färgglada personliga produkter till vårdpersonal.
Vårdväskan är Hallands snabbaste växande företag och har vunnit gasellpriset både 2016 & 2017. Dess storlek och struktur växer och utvecklas snabbt vilket gör att nya medarbetare behöver kunna förhålla sig till snabba förändringar och utmaningar. Vårt huvudkontor finns i Falkenberg och det ryktas även att det ska finnas en rosa rutschkana, pingisbord samt spelhörna.
Läs mer och se bilder ifrån företaget på http://www.vardvaskan.se/content/4-om-oss Vi tror att du antingen är gymnasieekonom alternativt så har du studerat lämplig ekonomiutbildning. Vi söker efter en person som är trygg och gärna arbetar självständigt. Du har en stark analytisk läggning och arbetar noggrant och strukturerat. Vidare är du bekväm att kommunicera på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
I rollen ingår sedvanliga arbetsuppgifter, som t ex:
-Löpande redovisning och ansvar för Leverantörsreskontra
-Skanning, kontering, distribution i e-attest, utbetalningar samt arbete med Kundreskontra
-Inbetalningar, uppföljning och kravhantering.
-Arbeta med andra förekommande arbetsuppgifter som t ex bankbetalningar och avstämningar, hantering av anläggningar och inventarier.
-Skattedeklarationer
-Löner
Du deltar i arbetet med:
-Utveckling av processer och rutiner kopplat till Vårdväskans affärssystem
-Löpande arbeta med Inköp för att attestera fakturor och förbättra rutiner
-Framtagande av rapporter, utredningar, månads- kvartals och årsbokslut.
-Att effektivisera processer och rutiner för redovisningen
Kontaktpersoner på detta företaget
Produktansvarig Edita Gustavsson