Ekonomiassistent till ELON Group AB

Ekonomiassistent till ELON Group AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Elonkoncernen är en komplett leverantör av varor och tjänster inom handel och logistik. Våra kunder tillhör de ledande fackhandelskedjorna i Sverige.
Läs gärna mer om vad som sker hos oss genom att klicka in på https://www.elongroup.se/


Dina arbetsuppgifter
Elon Financial Service (EFS) erbjuder de kunder som redan är anslutna till oss genom våra kedjekoncept ( tex. Elon Ljud & Bild, RingUp, Digitalbutikerna & EM Home) hjälp med löpande redovisning, månads- och årsbokslut. Våra kunder är butiker inom hemelektronik- och möbelbranschen.

Tjänsten som ekonomiassistent innebär att du kommer ha ett tätt samarbete med dina kollegor.
I rollen är din uppgift att sköta löpande bokföring, registrera in- och utbetalningar, registrera leverantörsfakturor, vara behjälplig vid månadsbokslut med periodiseringar, moms- och skattedeklarationer för kunds räkning.

Placeringsort är Kalmar.


Din profil
Vi söker dig som är intresserad av att ingå i ett engagerat team med en vilja att ge kunder service av högsta kvalitet.
Du är utbildad ekonomiassistent eller har motsvarande arbetslivserfarenhet och känner dig redo för nya utmaningar med stor potential för utveckling personlig och inom branschen.

Som person är du analytisk, noggrann och ansvarstagande. Du är mycket bra på att kommunicera och har en god vana att strukturera ditt arbete. Du kommer att ha en del kundkontakter och därför är du även social, serviceinriktad och jordnära som person. Tjänsten ställer höga krav på din flexibilitet och samarbetsförmåga. Vidare tycker du om att jobba i ett högt tempo, utan att detta riskerar kvalitén i utförandet av uppgifterna.

Du värdesätter att arbeta i ett team med god sammanhållning och gillar du dessutom att ha roligt på jobbet så vill vi gärna träffa dig.

För att vara aktuell för denna tjänst behöver du ha en god systemvana samt ha goda kunskaper i MS Office, med tyngdpunkt i Excel.

Tjänsten ska tillsättas snarast, är en tillsvidareanställning men kommer inledas med provanställning på 6 månader.


Låter det intressant?
Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie Salebäck, telefon 072-090 89 80 eller e-post marie.saleback@premier.se
Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast 05 september, 2022. I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.
Välkommen med din ansökan!

Om Premier
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 september 2022

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


21 november 2024