OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill arbeta som ekonomiassistent på en leverantörsreskontra här i Linköping. Arbetsuppgifterna består av att hantera leverantörsfakturor. Starkt meriterande är om du har några års erfarenhet av att arbeta med ekonomi. Du har ekonomiutbildning på lägst gymnasienivå alternativt motsvarande kompetens som du fått genom erfarenhet av arbete inom ekonomiområdet. Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift, är ett krav då arbetet kan innebära kontakt med utländska leverantörer. Du är van att arbeta med datorer och behärskar hela Officepaketet väl. Kunskaper i BasWare och SAP R/3 är meriterande. Som person bör du vara ansvarsfull, noggrann, stresstålig och ha ett genuint intresse för att arbeta med siffror. Du är självgående, har lätt för att samarbeta, är duktig på att hantera flera ärenden parallellt och har god kommunikativ förmåga. Låter detta som något för dig så skicka in din ansökan innehållande ett personligt brev och ditt CV omgående. Märk din ansökan med "Ekonomiassistent 2007-2". Intervjuer kan komma att genomföras innan ansökningstidens utgång.