OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett framgångsrikt livsmedelsföretag inom detaljhandeln, med en stark expansion i hela Europa.Vår grundide och nyckel till framgång är vår enkelhet, vilket präglar hela vårt agerande.Vi köper in och säljer vidare med målsättningen att erbjuda våra kunder det dagliga behovet av varor med bästa kvalitet till förmånligaste pris.Det är en spännande uppgift.Varje dag på nytt. Till vårt centrallager i Eskilstuna söker vi nu: - Hantera och följa upp butikers inventeringar - Administrera prisförändringar - Skicka ut och administrera prisskyltar till våra butiker Din profil: - God administrativ förmåga - Mycket serviceinriktad - Goda kunskaper i Word och Excel - Kunskaper i engelska och tyska, dock inget krav Vi erbjuder: - En stimulerande tjänst i ett ungt och expansivt internationellt företag. För tjänsten gäller en kort men intensiv utbildningperiod där Du kommer att lära Dig Lidls koncept från grunden genom "learning by doing". Skicka Din ansökan med meritförteckning och en kort presentation av Dig själv samt foto till: Vi behöver Din ansökan senast fredagen den 16 november.