OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ekonomiassistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med omgående start.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrningoch rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en ekonomiassistent till vår kund som är specialisterinom byggkranar med kontorbeläget i Länna, söder om Stockholm. Vill duvaramed på enhäftig framgångsresa på ett familjärt företagdär du får vara med och påverka - då är detta tjänsten för dig!
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter och ha etteget ansvarsområde.Du kommerfrämst att ansvara för leverantör- och kundreskontra, personaladministration och andra administrativa uppgifter. Du kommer att arbeta både självständigt och i ettteam. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00 - 17.00, med möjlighet till flex.Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgiftersom:
- Leverantörsreskontra
- Kundreskontra
- Fakturahantering
- Löner
- Administrationrörandeföretagets bilar
- Samt vara behjälplig för andra administrativauppgifter
VI SÖKER DIG SOM
- Haren ekonomiutbildning i minst gymnasienivå
- Har någraårs erfarenhet som ekonomiassistent och liknande uppgifter
- Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Goda kunskaper i Officepaketet
Det är meriterande om
- Du har erfarenhet av avskrivningsregler
- Du har erfarenhet av byggbranschen
- Du har erfarenhet av skatteregler
- Du har erfarenhet av EU-moms
- Du har arbetat i Fortnox
Som person är du ansvarstagande, självgående och initiativtagande. Du är strukturerad,noggrannoch proaktiv. Du ser dig gärna på ett familjärt företag och drivs av att ha mycket ansvar.Vidare är du prestigelös, flexibel och har en god förmåga att kommunicera med andra människor.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa pårekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04