OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en ekonomiassistent till en av våra kunder i Solna. [Den här rollen innebär att du kommer att arbeta med både kund och leverantörsreskontra. Tjänsten är en hyr först anställ sedan vilket innebär att du först kommer att arbeta som konsult via Placera Personal för att sedan övergå i en anställning hos kundföretaget. [ Arbetsuppgifter . Löpande bokföring . Avstämningar av balanskonton . Avstämning kund- och leverantörsreskontra . Påminnelsehantering . Räntefakturering . Kundfakturering . Betalning av leverantörsfakturor . Lägga upp nya leverantörer . Kontakt med leverantörer . Momshantering och momsdeklarationer[ . Gymnasiekompetens . Erfarenhet från likande arbetsuppgifter Som person är du utåtriktad, har en positiv inställning och kan ta olika typer av människor. Vidare tror vi att du är strukturerad och har förmågan att prioritera.[ Det är viktigt att du har en känsla för siffror, är noggrann och van att lösa problem självständigt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719