OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent till[ett företag i Täby. Företaget utvecklar och säljer produkter och tjänster med hög kvalitet för säker kontanthantering och kontantlogistik. Koncernen har idag cirka 170 anställda och är marknadsledande inom[säker kontanthantering och kontantlogistik.[ Tjänsten innebär att du kommer arbeta med företagets löpande bokföring, leverantörs- och kundreskontra samt moms och skattedeklarationer. Vidare ansvarar du även för myndighetsrapportering till SCB, avstämningar av balanskonton[och uppsamling av material till lönehantering. Du kommer även att arbeta med likviditetsplannering och prognoser. För tjänsten krävs minst gymnasieexamen samt god erfarenhet av brett ekonomiarbete samt vana av att arbeta i Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Jeeves. Som person ser vi att du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad. Du är analytisk och kan arbeta självständigt. Urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan snarast om du tycker att det låter intressant. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719