OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Som Ekonomiassistent arbetar du med leverantörsreskontra. Du kommer att arbeta med kundfakturor mot danska kunder vid nylansering av produkter, kontrollera och uppdatera uppgifter i företagets affärssystem och[tillhandahålla underlag. Även andra på avdelningen förekommande arbetsuppgifter kan ingå, såsom att identifiera och registrera leverantörsfakturor, kontera och följa betalningar. Vi tror att du har ekonomisk gymnasieutbildning. Du har någon erfarenhet av arbete inom leverantörsreskontra eller kundreskontra. Vidare har du goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel. Det är en fördel om du har arbetat med SAP men inget krav. Pratar du danska eller har god förståelse är det meriterande. Du har analytisk förmåga och siffersinne. Du är social och har god förmåga att skapa dig ett nätverk i ditt arbete. Du måste kunna kommunicera[på engelska då din roll även innefattar kontakter med företagets engelska kontor. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Startdatum är omgående och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37