OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi på Eqonomy en ekonomiassistent till ett interimsuppdrag med chans till anställning hos ett ungt, snabbt växande bolag. Uppdraget pågår under 6 månader med omgående start.
Arbetsuppgifter
· Ut och inbetalningar
· Avstämningar av bank, balanskonton och Skatteverket
· Månadsavstämningar
· Systemadministration
· Interna beställningar
· Inköp av hårdvara
· Behjälplig med kontorsgöromål
Din bakgrund
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och jobbat med ovanstående arbetsuppgifter tidigare. Du har god förståelse för hela kund och leverantörsreskontra processerna och har lätt för att sätta dig in system. Som person är du noggrann, prestigelös och vilja att lära dig nya saker. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och har god förståelse för engelska
Placering: Söder om Stockholm
När du blir en av oss
Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Har du frågor om rollen kontakta Shadi Mårtensson Shadi.Martensson@Eqonomy.se . För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!