OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du fakturering, kontrollera, följa upp och stötta upp med administrativa arbetsuppgifter? Då kan du vara den ekonomiassistent vi söker till vår uppdragsgivare i Göteborg.
Som ekonomiassistent kommer du att ansvara för:
Kontroll och fakturering
Påminnelser och inkassohantering
Kostnadskontroll och rapportering
Stötta upp med administrativa uppgifter vid behov
Vem söker vi?
För att passa i den här rollen behövs ett sinne för ordning och reda, uppföljning och ett öga för detaljer. Du värdesätter ett trevligt kundbemötande och ställer gärna upp för teamet när det behövs.
För rollen krävs: erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sen tidigare som tex ekonomiassistent.
goda kunskaper i svenska i tal och skrift
goda systemkunskaper
Bra att veta
Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt av vår uppdragsgivare.
Heltid med tillträde snarast.
Är du ekonomiassistenten vi söker?
Sök tjänsten redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten redan innan sista ansökningsdag.
Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Sara Rönneberg Carr på saca@temp-team.se.
VI ser fram emot din ansökan.