OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent och vill arbeta med vår administativa funktion, du kommer att ansvara för hela den administrativa funktionen och arbeta nära VD. Arbetet är idag outsourcat till en redovisningsbyrå men vi kommer succesivt att ta över arbetet under hösten. Vidare bör du drivas av att kunna utveckla och effektivisera rutiner. Vi söker dig som vill vara med på en spännande tillväxtresa inom solceller till offentliga kunder. Erfarenhet av Fortnox och Excel är meriterande men inte ett krav.
Dina arbetsuppgifter
Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara:
- Ansvarig för den administrativa funktionen
- Effektivisering av processflöden
- Kund & leverantörsreskontra
- Avstämningar vid bokslut
- Kreditbedömning av nya kunder
- Projektkordingen, inkköp, leveransuppföljning, kundnöjdhet
- Stöd till ledningen avseende generella ekonomifrågor
Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på Oddes huvudkontor i centrala Malmö (Canonhuset) med möjlighet till att delvis arbeta hemifrån.