Ekonomiassistent till familjärt bolag i Vallentuna

Ekonomiassistent till familjärt bolag i Vallentuna

Arbetsbeskrivning

Har du något års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, och skulle vilja arbeta på ett familjärt och trevligt bolag i naturnära läge i Vallentuna? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

SJR söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent, som kommer att arbeta med bland annat

- Kundfakturering
- Påminnelsehantering
- Leverantörsreskontra
- Manuell hantering av fakturor
- Support till kunder i ekonomiärenden


Du kommer att tillhöra ett ekonomiteam om 5 personer, och rapporterar till CFO. Vår kund är en välkänd grossist för blommor och växter. Detta är ett föräldravikariat med start omgående och som pågår i minst 12 månader. För rätt person kan det bli aktuellt med ytterligare förlängning.

Detta är rollen för dig som trivs i en familjär miljö och med jordnära och härliga kollegor!

Vem söker vi?
Vi tror att du som söker har något års erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, och det är meriterande om du även har en utbildning inom ekonomiområdet.

Du är en kommunikativ person som behärskar svenska väl i tal och skrift, och du är inte rädd för att använda olika ekonomisystem.

Som person är du noggrann, strukturerad och bra på att prioritera, och du är en teamorienterad och positiv person som uppskattar god gemenskap och gott samarbete.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Gustav Kendel på 076-647 16 45. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2021-12-10.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 november 2021
  • Ansök senast: 10 december 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024