OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent för ett uppdrag hos ett stort och välkänt svenskt företag med lokaler i centrala Stockholm. Tjänsten innebär att du kommer arbeta med företagets kundfakturering, betalningar, löpande bokföring och avstämingar. Du kommer även vara behjälplig vid månads- och kvartalsbokslut. För tjänsten krävs minst ekonomiskt gymnaium goda kunskaper i officepaketet samt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom ekonomiområdet. Det är meriterande om du tidigare abetat i affärssystemet Agresso. Som person är du trevlig, serviceinriktad, initiativrik och självgående. Dessutom är noggrann, strukturerad och tar stort ansvar för ditt arbete. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719