OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Är du en driven ekonomiassistent med erfarenhet av fastighetsbranschen? Vill du utvecklas och ta ansvar i ett spännande bolag? Då har vi möjligheten för dig här.
I din roll som ekonomiassistent hos vår kund kommer du framförallt att hantera in- och utbetalningar via fil av leverantörsinbetalningar/hyresinbetalningar och manuella betalningar.
Dina arbetsuppgifter kommer även att innebära följande:
• Löpande bokföring
• Momsdeklarationer
• Avstämning av bank, hyres- och kundreskontra samt leverantörsreskontra i samtliga bolag
• Fakturering
• Hyresavisering
• Bevaka utestående fordringar
Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.
Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i fastighetsbranschen. Troligtvis har du arbetat som Redovisningsassistent eller Ekonomiassistent och är van att rycka in där det behövs. Du är en fena på löpande bokföring, fakturering, kravhantering och diverse förekommande administrativa arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning. Meriterande med kunskaper i Centsoft, L3 och Pagero, men inget krav.
Som person är du strukturerad, lösningsfokuserad, detaljorienterad, noggrann och driven. Du är proaktiv i ditt arbetssätt och har en naturlig fallenhet för att se helheten i ditt arbete.Du trivs i att arbeta i en roll med högt eget ansvar och stora möjligheter för att utvecklas och ta sig an nya utmaningar. Du är prestigelös och uppskattar att arbeta i en organisation där det är självklart att hjälpa dina kollegor samt bidra där det behövs.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076-869 30 48 eller anna@2complete.se.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson