Ekonomiassistent till Fastighetsbolag i Göteborg

Ekonomiassistent till Fastighetsbolag i Göteborg

Arbetsbeskrivning

SJR söker för kunds räkning en ekonomiassistent för ett uppdrag på sex månader. För rätt person finns goda chanser till förlängning. Vår kund sitter i trevliga lokaler på Hisingen.

Vad innebär rollen?
I rollen som ekonomiassistent ingår du i ett ekonomiteam om tre personer och du kommer att arbeta med bolagets kund- och leverantörsreskontra samt vara behjälplig i boksluten. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

- Fakturering
- Påminnelse- och inkassohantering
- Kontering av leverantörsfakturor
- Betalningar
- Avstämningar av balanskonton
- Periodiseringar
- Momsdeklaration


Vem söker vi?
Vi tror att du har en relevant utbildning och erfarenhet av likande arbetsuppgifter och finns tillgänglig för start omgående. Du är en van användare av Excel och har du erfarenhet av Pyramid är det en fördel. Du är flytande i både svenska och engelska, i såväl tal som skrift. Som person är du driven, självständig och social. Vidare är du självgående, tar egna initiativ och trivs med mycket kontaktytor. Vidare är du prestigelös och samarbetsvillig.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef på Amanda Karlsson på 076-647 16 53. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel: Ekonomiassistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 februari 2020
  • Ansök senast: 28 februari 2020

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024