Ekonomiassistent till finspång, deltid

Ekonomiassistent till finspång, deltid

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Till kund i Finspång söker vi nu en serviceinriktad ekonomiassistent för flexibelt arbete på deltid, 50%. Vi söker dig som har lätt för att kommunicera på ett tydligt sätt och trivs i att samarbeta med andra! 

Som ekonomiassistent kommer du arbeta med verksamhetens fakturahantering, inköp av kontorsmaterial samt med kundtjänst till företagets kunder. Låter det som något för dig? Du kanske studerar och vill ha ett givande extraarbete alternativt enbart vill arbete 50%? Sök tjänsten nedan redan idag!

Ort: Finspång
Omfattning: Deltid, 50%. 4-6 h per tillfälle, flexibelt efter behov. Uppdraget avser starta så snart som möjligt enligt överenskommelse och pågår i 6 månader med goda möjligheter till förlängning. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Dina huvudsakliga ansvarsområde kommer innefatta: 
Fakturahantering: Kund- & Leverantörsreskontra. 
Inköp till kontoret: kontorsmaterial. 
Kundtjänst: Besvara inkommande samtal via telefon. 


Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
tidigare arbetslivserfarenhet av administration och telefonvana. Meriterande om du tidigare arbetat med fakturahantering. 
Goda data- & systemkunskaper. 
Mycket goda kunskaper i svenska, tal & skrift.
För att trivas och lyckas väl i den här rollen ser vi att du som person är serviceinriktad samt har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra.  



För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
 2022-11-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Alice Lindell, alice.lindell@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2022
  • Ansök senast: 6 november 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024