OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på SJR tillsätter nu en Ekonomiassistent till vår kunds First line support. Vår kund är ett välkänt byggbolag med kontor vid Järva krog i Solna.
Uppdraget är på heltid med start omgående och 6 månader framåt. För rätt person finns det därefter möjlighet att bli förlängd på uppdraget alternativt överrekryterad till kunden.
Vår kund ser gärna att man arbetar på plats på deras kontor mestadels av tiden men möjlighet till hybridarbete några dagar i veckan finns när man är varm i kläderna.
Om tjänsten
I din roll som Ekonomiassistent hos vår kunds First line support kommer du att välkomnas in i ett varmt team på 11 personer. Du kommer att hantera fakturamatchning, påminnelsehantering samt inkassoärenden. Under en arbetsdag varierar du mellan telefon- och mejlsupport och du har löpande kontakt med kunder, leverantörer samt olika kontaktytor internt hos kunden.
Arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
- Telefon- och mailsupport
- Fakturafrågor
- Påminnelsehantering
- Inkassohantering
- Matchning av fakturor
Din profil
För att lyckas i rollen är tror vi att studerat ekonomi på universitet eller liknande och ser detta som en långsiktig möjlighet att utvecklas. Har du tidigare erfarenhet från roller inom ekonomi, service eller administration så är det meriterande. Vår kund är verksam i hela Norden och i din roll som First line support kommer du jobba mot alla nordiska länder. Har du kunskaper i något av de nordiska språken finska, danska eller norska är det därför meriterande.
Som person är du noggrann, systematisk och öppen för att hjälpa till där det behövs. Du behöver trivas i en roll med hög servicenivå och många kontaktytor och vara flytande i svenska och engelska både i tal och skrift.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Vinogradova. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-07-15.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88