OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker nu en ekonomiassistent för ett uppdrag hos ett företag i centrala Stockholm. Ett ungt företag som arbetar inom spelutvecklingsområdet. Tjänsten innebär att du kommer arbeta med utläggs- och kreditkortsredovisning vilket innebär att du kontrollerar kvitton samt konterar och bokför dem i systemet. Du kommer även arbeta med registrering av nya leverantörer samt assistera leverantörsreskontra. För tjänsten krävs gymnasieutbildning, goda kunskaper i officepaketet samt engelska. Vidare har du även tidigare erfarenhet av ekonomiarbete. Kunskaper i affärssystemet Oracle är meriterande. Som person ser vi att du är noggrann, ansvarsfull och flexibel samt har lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter. Uppdraget är på heltid i minst 3 månader med start omågende. Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar ej emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719