OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM TJÄNSTEN
Till vår kund i Karlshamn söker vi nu en ekonomiassistent som kommer få förtroende att arbeta brett men där de huvudsakliga arbetsuppgifterna består av
- Löpande bokföring
- Lönekörningar
- Kundreskontra
- Leverantörsreskontra
Tjänsten är ett fulltidsuppdrag på 100 % som först och främst sträcker sig 6 månader, men med chans för förlängning. Du blir anställd av Adecco, men arbetet sker hos vår kund dit du blir uthyrd som ambulerande konsult.
OM DIG
För att lyckas bra i rollen ser vi att du har erfarenhet inom området. Meriterande med en ekonomisk bakgrund från högskola eller universitet. Du behöver ha goda kunskaper i både svenska och engelska, i så väl tal som skrift samt en vana att arbeta i olika system.
Du är van att arbeta självständigt men fungerar lika bra i grupp. Vi ser att du är lösningsorienterad, flexibel samt besitter en god kommunikativ förmåga.
OM ADECCO
Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringslösningar som interimslösningar.
KONTAKTINFORMATION
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringen i övrigt vänligen kontakta Sebastian Baard på sebastian.baard@adecco.se
Om du har frågor gällande registrering av konto, vänligen kontakta vår support på info@adecco.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147