OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en serviceinriktad och administrativt lagd person till vår kund i Södertälje! Du kommer främst arbeta med ekonomirelaterade uppgifter samt som back-office-support till våra säljare. Uppdraget startar omgående. Varmt välkommen med din ansökan till oss på Jefferson Wells!
Om Tjänsten:
I denna roll kommer du att vara en viktig del av företagets kontorsteam och arbeta med olika administrativa uppgifter så som kundreskontra, nykundsupplägg, utleveranser, fakturering, inbetalningar och utskick av betalningspåminnelser. Du kommer också att hantera registrering av leverantörsfakturor och fungera som back-office-support till säljarna ute på fältet.
Din Profil:
Du har några års erfarenhet av att arbeta inom ekonomiområdet, tex som ekonomiassistent. Det är viktigt att du trivs i administrativa roller och kan identifiera dig som ansvarsfull, energisk, professionell samt att du kan arbeta både självständigt och i team. Vi söker någon som är utåtriktad, verbal, social och hjälpsam. Du bör vara bekväm med att kommunicera på svenska och engelska både muntligt och skriftligt.
Krav för att söka rollen är:
* Gymnasiekompetens, gärna inom ekonomi.
* Grundläggande kunskap i Microsoft Word och Excel.
* Erfarenhet av att arbeta i Microsoft Office365-miljö.
* Erfarenhet av att arbeta med affärssystem.
* Goda kunskaper i svenska och engelska både muntligt och skriftligt
Meriterande är
* Kunskap om Microsoft Dynamics Navision och SAP Cockpit.
Omfattning:
Heltid på plats på kontoret i Södertälje.
För rätt person finns chans till anställning direkt hos kunden längre fram.
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson