OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vår kund är ett internationellt företag med kontor i Sollentuna. Tjänst Tjänsten är ett uppdrag som ekonomiassistent med inriktning leveratörsreskontra. Uppdraget är på heltid från 6/7 till 31/8 med eventuell förlängning. Arbetsuppgifter Då företaget omorganiserar sin leverantörsreskontra ser man ett behov av en person som under en period stödjer verksamheten i övergångsskedet. Det innebär att kontrollera betalningar där det uppstått problem med t.ex. belopp eller purchaseordernummer samt informera och stödja leverantörer kring de nya rutinerna. Kvalifikationer * Utbildning på gymnasienivå eller motsvarande * Minst något års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra * Goda kunskaper i Engelska * Det är meriterande med kunskaper i affärsystemet SAPSom person är det vikigt att du är noggrann och analytisk samt van vid kundkontakter. Varmt välkommen med din ansökan Urval och intervjuer sker löpande efter behov. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via brev.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719