Ekonomiassistent till företag i Solna

Arbetsbeskrivning

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se eller www.facebook.com/serveOffice.

Vi söker nu en ekonomiassistent för ett uppdrag på c:a 1,5 år under den period när ordinarie personal delvis är föräldraledig. Uppdraget är på c:a 8-10 timmar/vecka och med önskan att timmarna är fördelade på måndagar och torsdagar varje vecka. Timmarna kan eventuellt öka efter hand. Start på uppdraget i början på augusti men upplärning med ekonomiansvarig under juni/juli månad.


Arbetsbeskrivning
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att scanna, registrera och kontera leverantörsfakturor, skapa en betalfil en gång/vecka och hantera kvitton för utlägg. Andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter kan komma till efter hand.

Kvalifikationer
Vi söker en person som är minst gymnasieekonom och som kanske idag studerar vidare inom ekonomiområdet. Vi vill alltså att du har vissa baskunskaper inom ekonomi och kanske har jobbat med det tidigare.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser gärna att du är självgående, flexibel och kan ta egna initiativ. För att passa i denna roll tror vi att du är mycket noggrann och ansvarsfull och kan ta ansvar för delar av ekonomiarbetet.

Vi erbjuder dig
Ett uppdrag på en ekonomiavdelning där du kan fortsätta utveckla din förmåga och tillsammans med ekonomiansvarig verka för ett välfungerande ekonomiskt flöde.

…som konsult hos serveOffice
Får du dessutom engagerade konsultkollegor, och ledare som har insett att nyckeln till nöjda kunder är att vår egen personal, det vill säga du som konsult är nöjd och har det bra. Därför anordnar vi kontinuerligt återkommande trevliga aktiviteter för att skapa en ”vi-känsla” bland alla våra medarbetare. Det ska vara kul att vara en del av serveOffice!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan med uppdaterat CV snarast. Observera att urvalet görs löpande. Frågor kring tjänsten besvaras av Cissi Silvstam på 070-564 13 70, alternativt cissi.silvstam@serveoffice.se

Välkommen!

Arbetsort: Solna
Anställningsgrad: Deltid

Sammanfattning

  • Arbetsplats: serveOffice ab Sollentuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Deltid Bemanning
  • Publicerat: 1 juni 2015

Liknande jobb


21 november 2024