Ekonomiassistent till företag i Solna

Arbetsbeskrivning

Rekrytering till kund Presentation Nu söker vi för rekrytering en ekonomiassistent till ett företag i Solna. Arbetsuppgifter Du kommer att fungera som avlastning för din kollega som ansvarar för företagets redovisning. I detta ingår kund- och leverantörsreskontra, daglig kassahantering, kontoavstämningar, vidarefakturering med mera. I tjänsten ingår även administrativa uppgifter så som beställning och distribution av kontorsmaterial, toner, visitkort, kuvert, brevpapper med mera. Även ansvar för portomaskinen ingår tjänsten. Utbildning/erfarenhet Vi vill att du är gymnasieekonom eller har motsvarande utbildning, och vi ser gärna att du tidigare har något års erfarenhet av arbete på en ekonomiavdelning. Du har goda kunskaper i Officepaketet och får gärna ha systemintresse. För att vi ska trivas med varandra tror vi att du är ansvarstagande, noggrann och har siffersinne. Det är bra om du är stresstålig och social. Företagsbeskrivning Företag i Solna som i detta läge valt att vara anonymt. Sluttext Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld. Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Rekrytering till kund
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 april 2010
  • Ansök senast: 23 april 2010

Liknande jobb


21 november 2024