Ekonomiassistent till företag inom personlig assistans

Ekonomiassistent till företag inom personlig assistans

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en noggrann och driven ekonomiassiistent till vårt växande assistansbolag. 
 
Uppgifter 
Lönehantering 
Sjuklönehantering 
Utveckla och förbättra administrativa processer och rutiner 
Övergripande projektekonomi 
Kontakt med kunder och personal 
Kontakt med externa aktörer såsom kommuner och Försäkringskassan 
Diverse administrativa uppgifter för att stötta och hjälpa verksamheten 
 
Rollen passar dig som: 
Noggrann och har en god struktur, i både ditt sätt att planera och utföra ditt arbete. 
Är ambitiös och får saker att hända. 
Är prestigelös och som lyfter dina kollegor. 
Ansvarstagande, du tar ansvar för dina uppgifter och säkerställer utförande av hög kvalitet. 
Flexibel. Det är viktigt att du kan acceptera och se möjligheter i förändringar. Att du kan stötta upp där behov finns och att du tycker om att arbete mot gemensamma mål 
Är resultatorienterad 
Är lösningsorienterad och självständig 
 
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ekonomi-/administrativt arbete, samt har arbetat med Fortnox. God datorvana samt goda kunskaper i Office-paketet är en förutsättning för arbetet och du ska ha flytande kunskaper i svenska i såväl tal som i skrift. I rollen som ekonomiassistent/administratör är du ett viktigt stöd för vår verksamhet på kontoret, såväl vår ekonomichef som för våra uppdragschefer. 
 
Vi erbjuder 
En roll där du får utvecklas och ges möjlighet till karriär inom vår växande organisation med högt i tal och nära till skratt. Du erbjuds varierande arbetstider med viss möjlighet till distansarbete. Du kommer ha placering på vårt huvudkontor i Lund i en omväxlande och positiv miljö. 
 
Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Ansökan görs endast externt via länken nedan. Vi tillämpar löpande rekrytering så tycker du att det låter spännande så sök tjänsten redan idag.
 
 


Monument Assistans är alternativet för personer med personlig assistans som söker skräddarsydda lösningar - på riktigt. Vi har hög kompetens och bred erfarenhet av personlig assistans. För att vi ska kunna hjälpa våra kunder på allra bästa sätt så arbetar vi med hög tillgänglighet och ett nära och personligt samarbete.

Vi vet att vår personal är nyckeln till att bedriva en bra och kvalitativ assistans. Därför är det centralt för oss att du som medarbetare känner stolthet och glädje över att arbeta hos oss. Vi på Monument Assistans vill därför ge dig möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Vi uppskattar nyfikna och engagerade medarbetare.

Vi erbjuder dig goda lönevillkor, ett nära ledarskap och såklart en generös friskvårdsersättning. Vi ger dig en arbetsmiljö där det är högt i tak och där du har goda möjligheter att påverka din egen arbetssituation. Hos oss får du möjligheten att växa!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Monument Assistans AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Liknande jobb


20 december 2024