OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du snabblärd, noggrann och flexibel? Tycker du om att arbeta administrativt och vill utvecklas i en roll inom ekonomi? Vill du arbeta på ett stort, internationellt bolag inom teknik och design? Då kan detta vara tjänsten för dig. Skicka in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett konsult-, ingenjörs-, och designföretag inom områdena energi, industri, infrastruktur och informationsteknik och vi söker nu för vår kunds räkning en ekonomiassistent på heltid med start omgående. I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta i ett glatt team på 18 personer och arbeta i en avlastande roll med olika administrativa och ekonomirelaterade uppgifter.
Detta är ett konsultuppdrag via oss på Academic Work på 6 månader med chans till förlängning.
#
Du erbjuds
* En spännande arbetsplats i ett härligt team med nära sammanhållning
* En god merit på ditt CV och ett lärorikt arbete
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
#
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som ekonomiassistent kommer du arbeta avlastande gentemot dina medarbetare med diverse administrativa och och enklare ekonomirelaterade uppgifter. Arbetsuppgifter kan bland annat innefatta:
* Utläggshantering
* Scanna leverantörsfakturor
* Hantera inkommande post
* Påminnelsehantering
Vi söker dig som
* Har en avslutad examen inom en ekonomi eller liknande
* Flytande i svenska och engelska i både tal såväl som i skrift
* Har god systemvana
Som person är du snabblärd, noggrann och flexibel. Du trivs i att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där mycket händer. Du är vidare en strukturerad och detaljorienterade person i ditt arbete. Vi ser även att du alltid upprätthåller en positiv, empatisk och professionell inställning till dina medarbetare och uppmuntrar till en positiv och utvecklande arbetsmiljö.
VI SÖKER DIG SOM
Övrig information
* Start: Omgående, slutet av juni
* Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Solna, Stockholm
* Lön: Timbaserad månadslön
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Vår kund är ett ledande europeiskt företag med global räckvidd inom teknik, design och rådgivning. Dom har 16 000 hängivna experter inom infrastruktur, industri, energi och digitalisering, som skapar hållbara lösningar för kommande generationer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231