OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en noggrann och strukturerad ekonomiassistent som också kommer bli vår kontorskoordinator. Du kommer att ansvara för vår ekonomiadministration samtidigt som du säkerställer att kontoret fungerar smidigt och effektivt. Söker du en varierande och operativ tjänst i ett nystartat bolag? Där du dessutom har möjlighet att vara med och påverka? Då är detta tjänsten för dig!
Om Foodventures Frövi Greenery-Pionjärer inom växthusindustrin
FoodVentures har lanserats i Norden med sitt första projekt i Sverige, Frövi Greenery. FoodVentures grundades 2012, och har därefter blivit en global expert på högteknologiska växthus genom att leverera färska och smakrika grönsaker till städer från moderna gårdar runtom i världen. Vi hanterar hela värdekedjan från frö till mataffär med hjälp av avancerade växthus och jordbruksmetoder.
Hur kommer dina arbetsdagar se ut?
I din roll som ekonomiassistent arbetar du med hela ekonomiflödet såsom kundreskontra, leverantörsreskontra, in-och utbetalningar, löpande bokföring samt kontoavstämningar. Även enklare rapportering vid månads-, kvartal- och årsbokslut. Som kontorskoordinator kommer du vara "spindeln i nätet" och vara den som koordinerar kontorets dagliga verksamhet såsom att planera och organisera möten, hantering av post och leveranser, beställa kontorsmaterial samt vara kontaktperson för externa leverantörer och samarbetspartners.
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid din personlighet där vi gärna ser att du är en person som tar egna initiativ med ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Du har ett analytiskt förhållningssätt med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete. Du är driven och arbetar bra i team såväl som självständigt. Då du kommer att ha fler kontaktytor både internt och externt har du en mycket god kommunikationsförmåga och känsla för service. Du har tidigare arbetat några som ekonomiassistent eller liknande roll. Du är trygg i att arbeta i ekonomiska processer och har god erfarenhet av bokföring.
Vi ser att du
behärskar svenska och engelska flytande
har god systemvana
har god förmåga att anpassa dig till olika situationer och förutsättningar
utbildning i ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet
Vad händer när du har sökt tjänsten?
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Susanne Johansson på susanne.johansson@onepartnergroup.se från vecka 29 svarar Rickard Fornes på frågor, rickard.fornes@onepartnergroup.se. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.