Ekonomiassistent till global kund i Vårgårda!

Ekonomiassistent till global kund i Vårgårda!

Arbetsbeskrivning

Vår kund har nyligen startat ett Shared Service Center och söker därav nästa tillskott till deras ekonomiavdelning. Du erbjuds ett varierande arbete i en vänskaplig miljö med möjlighet att vara med och påverka. Vi söker dig som ser möjligheter före begränsningar och har ett driv och engagemang i ditt arbete. Varmt välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund söker nu en ekonomiassistent till deras verksamhet i Vårgårda. Som ekonomiassistent kommer du ingå i ett team med både juniora och seniora kollegor, där du får stötning vid behov. Inledningsvis kommer tas emot av närmsta chef och kollegor som tillsammans kommer hjälpa dig att komma igång i tjänsten. Därefter erbjuds du flertal digitala utbildningar för att säkerställa kompetensutveckling i tjänsten.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER
* Hantera leverantörsfakturor och / eller kundfakturor.
* Utföra relevanta interna kontroller för att säkerställa korrekthet.
* Förena leverantörs- och kundbetalningar till bankkontot.
* Avstämning av bankbetalningar.
* Kontrollera transaktioner.
* Stödja lokala enheter.

VI SÖKER DIG SOM
* Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom ekonomi, alternativt dataekonomi.
* Mycket goda kunskaper i Office 365.
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska då arbetet sker på dessa språk.

Det är meriterande om du har:


* Tidigare erfarenhet inom Baseware-fakturaverktyg samt momskunskap.


Som person är du


* Initiativtagande
* Noggrann
* Samarbetsvillig
* Strukturerad


Övrig information


* Start: Omgående.
* Omfattning: Heltid.
* Placering: Vårgårda.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 5 december 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024