OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agigo söker nu en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag i söderort. Bolaget är en ledande inom sin bransch och växer globalt genom förvärv.
Detta är ett konsultuppdrag på ca sex månader. Start omgående med goda möjligheter till förlängning. Möjligheter till hybrid arbetsplats finns.
Dina arbetsuppgifter:
Löpande arbete och underhåll av kund- & leverantörsreskontran.
In- och utbetalningar
Kontering och hantering av leverantörsfakturor
Avstämningar av balanskonto
Avstämningar vid bokslut
Påminnelser och inkassohantering
Personliga egenskaper:
Lösningsorienterad, kommunikativ och ansvarstagande
Trivs i fartfyllda och internationella miljöer i en roll med många kontaktytor
Kvalifikationer:
Meriterande med akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande utbildning med redovisningsfokus
Tidigare arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra och/eller kundreskontra
Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
Om Agigo
Agigo är ett konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi & finans i Stockholmsområdet.
Genom ett modernt och beprövat arbetssätt skapar vi en enkel, smidig och transparent process. Agigos vision är enkel; vi vill vara en trygg och smidig karriärspartner för våra kandidater och genom proaktivt arbete se till att du som kund alltid kan lita på att vi värnar om just ditt behov.
Har du frågor eller vill diskutera konsult- eller rekryteringslösningar för ditt företag eller vill höra mer om våra karriärmöjligheter; vänligen kontakta oss direkt.
Ansökan
Låter det intressant? Ansök via knappen redan nu. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Daniel Wessberger, daniel.wessberger@agigo.se eller 076-000 63 83.