OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.nu
Vi söker dig som har en utbildning motsvarande minst gymnasieekonom kombinerat med minst 3 års praktisk erfarenhet av redovisningsarbete. Som person strävar du efter att leverera hög kvalitet genom att vara noggrann, ambitiös, och hela tiden ha en vilja att utvecklas. Har du tidigare erfarenhet av assistansbranschen är det givetvis positivt.
God Assistans växer i dagsläget kraftig vilket innebär att ekonomifunktionen står inför utmaningen att hitta mer effektiva arbetssätt. Det är därmed en stor fördel om du har ett intresse för ekonomirelaterade it-verktyg så som tidrapportering, lön, redovisningssystem, BI och Excel.
Arbetsuppgifterna kommer bl.a. innehålla följande:
* Kundreskontra
* Leverantörreskontra
* Löpande bokföring samt avstämningar
* Ansvara för våra kunders ekonomirapporter
Rapportering sker till ekonomichefen. Tjänsten är en tillsvidareanställning, provanställning 6 månader. Placering på vårt huvudkontor i Täby. Heltid, men med rätt kandidat kan vi vara flexibla gällande tjänstgöringsgrad. Friskvårdsbidrag 4.000 kr/år. Pension, försäkringar och semester enligt kollektivavtal.