Ekonomiassistent till Golvimporten Entreprenad Gruppen

Ekonomiassistent till Golvimporten Entreprenad Gruppen

Arbetsbeskrivning

Om företaget
På Golvimporten Gruppen är vi marknadsledande experter på terrazzo, natursten, keramiska golv och andra ytskikt till miljöer med högt slitage. Vi erbjuder en säker, kostnadseffektiv och kvalitativ golventreprenad, inklusive renoverings- och behandlingstjänster, som ger slitstarka, estetiska och tilltalande golv i t ex butiker, matvaruaffärer, bilhallar, flygplatser, resecenter, köpcenter och övrig offentlig miljö. Vårt fokus är att leverera ett helhetskoncept – ”Säljande golv®”, där vi tar ansvar och lämnar omfattande garantier i hela värdekedjan; från leverans av material och golvläggning till dagligt golvunderhåll. Vi erbjuder ett unikt golvbehandlingskoncept TemperSeal® för porösa stengolv som ger golven motståndskraft mot djupsmuts och samtidigt en fantastisk glans. CleanEntrance® Entrézoner är vårt populära entrékoncept med specialtillverkade textila golvplattor och professionella mattrengöringsmaskiner som ger en renare och mer välkomnande entré samt lägre ljudvolym i vältrafikerade miljöer.

I företagsgruppen ingår idag 4 bolag, Golvimporten Entreprenad AB, Golvimporten Golvservice AB, Golvimporten Tile Design AB samt Lidgolw AB. Vi har huvudkontor med lager i Borås (Viared). För våra kunder är vi dock en rikstäckande partner och finns med vid ett flertal kunders internationella expansion. Idag är vi ca 60 stycken anställda totalt och inom försäljning, projektledning och administration arbetar 20 stycken av dessa I tillägg till detta har vi fasta samarbetspartners inom golvläggning och renovering samt golvbehandling. Golvimporten Gruppen omsätter i dagsläget ca 150 MSEK.

Läs mer på www.golvimporten.se


Dina arbetsuppgifter
Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med bokföring, fakturering, hantering av kund- och leverantörsreskontra, moms/skatt samt lön.

Din profil
Du har minst några års erfarenhet av en liknande roll och har gymnasiekompetens som lägsta utbildningsnivå. Utöver detta är du en god administratör och har vana av att arbeta i ett modernt affärssystem.

Vi söker dig som är positiv, social och noggrann. Du uppskattar att samarbeta med andra, samtidigt som du kan vara självgående och driven i ditt arbetssätt. För rätt person finns det utvecklingsmöjligheter i rollen.

Tjänsten är på heltid och startar som ett inhyrningsuppdrag i 6 månader via Söder & Co för att sedan gå över i anställning direkt till kund.

Ansöker gör du via hemsida: www.soderco.se

Ansökningar behandlas löpande så ansök gärna redan idag!
Sista ansökningsdag: 2023-03-27

För frågor om tjänsten kontakta gärna konsultchef Sofia Hansson på 0701-454827.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Söder & Co ska bidra till ett inkluderande samhälle där människor utmanas, har framtidstro och känner sig delaktiga. Utifrån kompetensprövning ger vi alla människor möjligheter på arbetsmarknaden och i samhället i stort, oavsett etnicitet, religiös övertygelse eller sexuell läggning. Hos oss gör människor skillnad!

Sammanfattning

Liknande jobb


21 november 2024