Ekonomiassistent till Haypp Group

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för Haypp Groups räkning en ekonomiassistent med start omgående. Tjänsten är på heltid och du kommer bli anställd direkt hos Haypp Group.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Haypp Group leder den globala omvandlingen från rökning till ett hälsosammare produktalternativ. Med ursprung I Skandinavien, lång erfarenhet från banbrytande marknader inom rökfria alternativ samt att vara ledande inom e-handelssektorn, har de nu tagit deras vision till en global skala och de finns nu i över 30 länder där de betjänar mer än 500 000 konsumenter.

I rollen som ekonomiassistent krävs det att du är strukturerad och noggrann samt stabil och trygg i dig själv. Du gillar att komma med förbättringsförslag för att utveckla rutiner samt arbetssätt inom ditt område och du besitter därav ett stort driv och engagemang. Du kommer vara del av ett ekonomiteam som består av sex medarbetare och Haypp Groups kontor är beläget på Birger Jarlsgatan 43.

ARBETSUPPGIFTER

I denna roll kommer du att arbeta med följande arbetsuppgifter:

- Registrera och skicka ut fakturor för attest
- Lägga upp nya leverantörer
- Kontakt med leverantörer
- Ta hand om inkommande mail för ekonomiavdelning och posthantering
- Bankbetalningar till leverantörer
- Bokföring av banktransaktioner och avstämning av bankkonton
- Inläsning av betalfiler från banken


VI SÖKER DIG SOM

- Har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi
- Har mellan 3-5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande


Meriterande är tidigare kunskaper inom Exflow för leverantörsfakturor samt affärssystemen Navision och Business Central.

Som person är du flexibel, prestigelös och lösningsorienterad. Du är driven, glad och du har gärna roligt med dina kollegor på arbetsplatsen.

ÖVRIG INFORMATION

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 september 2021
  • Ansök senast: 9 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


30 december 2024

Interim Hyresadministratör

Interim Hyresadministratör

30 december 2024

29 december 2024

Ekonomiassistent för vikariat

Ekonomiassistent för vikariat

27 december 2024