Ekonomiassistent  till Helsingborg

Ekonomiassistent till Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en ekonom som är redo för en ny utmaning? Har du erfarenhet av att arbeta med löpande reskontraarbete och vill vidareutveckla dina kunskaper i ett spännande och innovativt bolag? Då kan det här konsultuppdraget som ekonomiassistent hos vår kund vara rätt för dig. 

Randstad Finance är specialister inom ekonomi. Som konsult hos oss får du konkurrenskraftig lön, förmåner och kollektivavtalade villkor. Din konsultchef, som alltid finns nära till hands, ser till att du får varierande och utvecklande uppdrag på olika företag, inom olika branscher. Hos Randstad Finance står din personliga utveckling i fokus, och du erbjuds ett stort nätverk och många sociala aktiviteter.

Ansvarsområden
Som ekonomiassistent inom leverantörsreskontra hos vår kund kommer kommer du att arbeta med löpande reskontrauppgifter. Dina uppgifter kommer bland annat att inkludera uppgifter såsom: 


kontakta leverantörer i syfte att korrigera felaktiga fakturor  
arbeta med avvisade fakturor 
återrapportera leverantörsbetalningar 
bokföra kundinbetalningar
scanna och tolka inkommande leverantörsfakturor


Arbetstider
Konsultuppdrag på heltid 

Kvalifikationer
Som ekonomiassistent ser vi att du har erfarenhet av att ha arbetat med leverantörsreskontra tidigare. Som konsult har du en god kommunikativ förmåga och kan anpassa dig till nya situationer och team. Som person är du strukturerad, noggrann och du kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. 

För information: Mette Andersson, Konsultchef, mette.andersson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024