OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
Till vår kund i Helsingborg söker vi en ekonomiassistent på 50%. Konsultuppdraget startar i april och varar till september.
Mer om tjänsten
Dina huvudsysslor är traditionella ekonomiassistentuppgifter; som att sköta reskontror, löpande bokföring, skattedeklarationer och allmän ekonomiadministration.
Din profil
För att trivas i rollen som ekonomiassistent har du erfarenhet av ovan arbetsuppgifter, god social kompetens och tycker om att samarbeta med dina kollegor samtidigt som du har förmågan att arbeta självständigt med stor noggrannhet. Du har ett personligt engagemang och kan på ett effektivt sätt driva ditt arbete framåt och är van att arbeta mot angivna tidsplaner för att uppnå kvalitet i ditt arbete.
Kunden arbetar i Visma Global och Dynamics AX.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09