OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Serveoffice har fått i uppdrag att rekrytera en ekonomiassistent till Hermelin Handels AB i Årsta. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att du bli anställd direkt av Hermelin Handels. Heltid och med start omgående.
Om tjänsten
I rollen som ekonomiassistent kommer du i första hand att ansvara för alla delar i kundreskontran inkl att stämma av banken. Men även andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter som finns på en ekonomiavdelning kan förekomma. Arbetet görs i Visma Business och har du erfarenhet av det så är det meriterande. Även bra excelkunskaper krävs.
Vem är du
Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknade arbetsuppgifter och trivs med många olika kontaktytor. Som person är du noggrann, ansvarsfull, engagerad och har förståelse för de olika processerna på en ekonomiavdelning. Vidare är du kommunikativ och en duktig teamplayer som ser utmaningar eller möjligheter före problem.
Företaget erbjuder dig
Hermelin Handels sitter i fina och öppna lokaler bara några minuters promenad från Gullmarsplan. Du tillhör ett team bestående av totalt 5 st medarbetare. Här erbjuds du goda utvecklings- och karriärmöjligheter och en möjlighet att vara med att förbättra arbetssätt och rutiner.
I denna rekrytering samarbetar vi med Mårten Forslund på Serveoffice. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Notera att urval görs löpande och därför vill vi ha in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Mårten på telefonnummer 070-314 63 56 eller skicka ett mail på marten.forslund@serveoffice.se