OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli Heroks nya ekonomiassistent
HEROK är framtidens affärspartner för allt inom uthyrning – så som liftar, truckar, bodar och byggmaskiner. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån byggplatsetableringar till hyrtjänster och ses som en komplett partner inom bygg-, mark- & anläggningsbranschen samt industrin. HEROK jobbar mycket med arbetskulturen och har ett företagsklimat präglat av hjärta och omtanke där värdegrunden är lojalitet, samarbete och engagemang.
Förutom i Örebro där huvudkontoret ligger finns HEROK även i Västerås, Eskilstuna, Karlskoga, Stockholm, Mora och Rättvik, samt via ombud på flertalet ställen i Mälardalen. HEROK har idag ca 70 anställda och omsätter ca 300 mkr, men målsättningen är hög och planen är att vidare-utveckla verksamheten på befintliga orter samt expandera till nya. Läs mer www.herok.se
Arbetsuppgifterna innebär i första hand att ta hand om kund- och leverantörsreskontra samt andra förekommande arbetsuppgifter som tillhör en ekonomiavdelning.
För att du ska känna dig bekväm med dessa arbetsuppgifter förutsätter vi att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt erfarenhet av liknande arbete.
Som person är du prestigelös, stresstålig och flexibel. Du tycker om att arbeta med siffror och är noga och ansvarstagande. Viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra men även att du trivs i en självständig roll. Du har goda kunskaper i svenska, både tal och skrift och har goda systemkunskaper samt behärskar Office-paketet väl, främst Excel och Word.
Tjänsten är på 100% och förlagd måndag till fredag på kontorstid. Placering: Örebro.
Låter det som ett jobb för dig?
För mer information är du välkommen att kontakta Ulrika Goldkuhl på telefon 019-12 60 01, ulrika.goldkuhl@bestbemanning.nu.
Registrera din ansökan bestående av personligt brev samt din CV, dock senast den 11/4 2023.
Urval kommer ske löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!
.