OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
I din roll som ekonomiassistent kommer du tillhöra ett team på 4 personer och du kommer ha huvudansvaret för kund- och leverantörsreskontra, men även arbeta med följande arbetsuppgifter:
• Löpande bokföring
• Fakturering
• Kreditbedömning av leverantörer
• Registrera in- och utbetalningar
• Likviditetshantering
• Momsdeklarationer
• Avstämningar månadsvis
• Årsomsättningsrabatter
• Företagskort
Om företaget
Heving & Hägglund AB startades 1998 av Håkan Heving och Jan Hägglund.
Vi arbetar idag framgångsrikt med att renovera, bygga om och bygga nytt. Heving & Hägglund är ett modernt effektivt byggföretag med stor teknik- och byggmästarkunnande som framförallt verkar inom ROT-sektorn när det gäller kulturhus, sjukhus, skolor, kontor och liknande över hela Stor-Stockholm. Vår specialitet är krävande, teknikintensiva ombyggnader. Tradition och omtanke är grunden i vårt synsätt vilket borgar för ett gott slutresultat. Med vår flexibla organisation och stora kunnande klarar vi av entreprenader i alla storlekar. Vi har även en byggserviceavdelning som är en av de större i Stockholm.
Vårt kontor samt serviceverkstad är belägna i Västberga. Allt arbete skall genomföras med ledorden miljö, kvalitet, tid och ekonomi. Vilket innebär ett högt kundvärde för beställaren samt borgar för ett gott och långsiktigt samarbete. Gå gärna in på vår hemsida www.hevinghagglund.se och läs mer.
Din profil
Kompetenskrav: Vi söker dig som gärna har arbetat med kund- och leverantörsreskontra och besitter goda kunskaper i ovan arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har en gymnasial utbildning eller eftergymnasial inom ekonomi och du talar svenska och engelska obehindrat.
Personliga egenskaper: Du är van att arbeta med siffror, är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du kan arbeta självständigt och du tar gärna ett stort eget ansvar i ditt arbete.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 070-942 59 95 eller margareta.meek@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson