OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT.Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher.Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare.Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.Vi söker en ekonomiassistent för uppdrag hos kund.Företaget är ett av världens ledande hiss- och rulltrappsföretag.De erbjuder deras kunder det bästa inom hissar och rulltrappor samt innovativa lösningar för modernisering och underhåll.År 2006 omsatte företaget omkring 3,6 miljarder Euro och de har ca 29 000 anställda.Du kommer att lägga in leverantörsfakturorna i systemet och kontrollera dem.Företaget använder SAP så det är en stor fördel om du är van att arbeta i det systemet.Vi söker dig som tidigare har arbetat med leverantörsreskontra.För tjänsten krävs det ekonomiskt gymnasium eller motsvarande.Vi tror att du som söker har goda kunskaper i Officepaketet.Det är ett krav att du har arbetat i SAP. Som person bör du vara noggrann, strukturerad och flexibel.Du måste kunna arbeta självständigt och våga ta egna initiativ.Det är dessutom viktigt att du har en god känsla för service. Vi tar inte emot ansökan via post.
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719