OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tillsammans utvecklar vi Norrköping – vill du vara med?
Om du tror att ansvar, frihet och delaktighet är viktiga byggstenar för ett roligt och utvecklande jobb kommer du antagligen trivas hos oss. Vi vill att du ska känna dig som hemma – även när du är på jobbet.
På Hyresbostäder får du möjligheten att styra ditt arbete och friheten att själv föreslå bästa lösningen på utmaningar. Med kunden i ständigt fokus jobbar vi tillsammans med målet att erbjuda bästa möjliga service i varje möte. Vi tror på att prestation mäts bäst i kvalitet. Därför driver vi flera spännande projekt för att utveckla Norrköping, förutom vår traditionella verksamhet.
Om tjänsten
Då en av våra kollegor ska gå hem på föräldraledighet söker vi nu hennes vikarie till vår ekonomiavdelning. Trivs du i en självständig roll där du ensam ansvarar för kundreskontra och har kundkontakt med våra hyresgäster i frågor som gäller inbetalningar och hyror så kan detta vara vikariatet för dig. I rollen ingår även delmoment i bokslutsarbetet.
Ekonomiavdelningen består idag av 8 personer där det är viktigt att stötta varandra och arbeta tillsammans som en helhet då många arbetsuppgifter går in i varandra, samtidigt som vi inom avdelningen kan ta hjälp av varandras specialistkompetenser.
Tjänsten är ett vikariat på 16 månader med start i maj 2021.
Vem vi söker
Vi ser helst att du har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande samt några års erfarenhet av liknande ekonomiarbete. Meriterande är om du har arbetat med kundreskontra mot privatpersoner.
Då du är ensam ekonomiassistent för kundreskontra är det av största vikt för tjänsten att du trivs med att arbeta självständigt och frihet under ansvar. Du behöver samtidigt tycka om att arbeta med utveckling och förbättringar, både i ditt eget arbete men även på avdelningen och i övriga företaget. Vidare ser vi att du har goda kunskaper i Excel och vi förutsätter att du är ansvarsfull, noggrann och ordningsam.
Som person är du positiv, prestigelös, lyhörd och samarbetar bra med såväl kollegor som övriga avdelningar.
Ansökan
Låter detta som något för dig? Då är du välkommen att registrera din ansökan med en motivering om varför detta skulle passa just dig. Intervjuer och urval sker löpande, så ansök gärna omgående, dock senast den 21 februari 2021. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Susanne Diener, Ekonomi chef, tfn 011-21 16 32.
Varmt välkommen till Hyresbostäder och Ekonomiavdelningen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Energisamordnare Johan Axelsson
011-21 08 87
Chef Boteknik Peter Mildén
011-21 15 50
Förvaltningschef Marica Johansson
011-21 16 36
HR-chef Malin Ågehäll
011-21 15 37
Uthyrningschef Thomas Gustafsson
011-211683
Bitr Botorgschef Linda Silver
011-241601
Servicechef Jan Kristensson
011-211623
HR-utvecklare Annika Engberg
011-211657
HR-chef Malin Ågehäll
0730-202605
HR-utvecklare Annika Engberg
0730202694