OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det är engagerande medarbetare med höga ambitioner som har utvecklat Input interiör till vad vi är idag, Nordens ledande oberoende inredningskoncern. Följ med på den fortsatta resan och bli en av oss!
Input interiör är ett dynamiskt och expansivt företag med verksamhet i hela Norden. Som ekonomiassistent på vårt huvudkontor i Göteborg kommer du att ingå i ett team om 18 kollegor på vår ekonomiavdelning. Du blir en viktig resurs i arbetet mot koncernens gemensamma mål där du hanterar och assisterar i ekonomirelaterade ärenden. Du kommer främst att arbeta med:
Registrering, kontroll, kontering och attestering av leverantörsfakturor.
Hantering av leverantörspåminnelser
Vi söker en strukturerad och positiv person som vill ta del av våra rutiner på ekonomiavdelningen och lära från grunden. Att du har lätt för att samarbeta är en förutsättning för att du ska trivas i en roll med daglig kontakt med såväl kollegor på huvudkontoret som i övriga koncernen samt våra leverantörer. För att lyckas i rollen ser vi att du:
Är noggrann och ansvarsfull.
Är strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
Är flexibel och serviceinriktad.
Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen med inriktning ekonomi, mycket god datorvana samt lätt att lära dig nya system.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vi välkomnar alla sökanden och eftersträvar mångfald.
Ansök snarast
Välkommen med din ansökan snarast. Urval och intervjuer sker löpande. Ansök via inputinterior.se.
Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Carl-Johan Axelsson på 031-799 89 44 alt. Carl-johan.axelsson@inputinterior.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna-Karolina Gradvall